شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بق

حوزه/رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قم از برگزاری رژه نیروهای مسلح استان قم با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ احمد بیطرفان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امامین انقلاب در طی دهه های اخیر از هفته دفاع مقدس به نیکی یاد کرده اند.

 جانشین سپاه امام علی ابن ابی طالب ادامه داد: رهبر انقلاب همواره از شهدای دفاع مقدس و کسانی که در 8 سال نبرد حق و باطل توانستند این پیروزی ها را برای نظام اسلامی رقم بزنند به عنوان پیشتازان انقلاب یاد کرده اند.

بیطرفان با بیان این که این هفته یادآور رشادت ها و دلیرهای رزمندگان اسلام است، گفت: امسال هم برنامه های نظامی ، فرهنگی برنامه ریزی شده است که در سراسر کشور به صورت هم زمان برگزار می شود.

وی با بیان این که در 3 بخش کلی برای این هفته برنامه ریزی شده است، ابراز داشت: 31 شهریور روز اقتدار نیروهای مسلح است که گوشه ای از توانمندی های نیروهای نظامی در بلوار پیامبر اعظم به نمایش در می آید.

بیطرفان  با بیان این که اجتماع نیروهای نظامی  از ساعت 8 و نیم صبح شروع می شود، ابراز داشت:سخنران ویژه رژه امسال حضرت آیت الله اعرافی هستند و بعد از سخنرانی نیز برنامه ای رژه یگان های مختلف برگزار می شود.

جانشین سپاه امام علی ابن ابی طالب ادامه داد: از دیگر برنامه های روز اول  افتتاح نمایشگاه یاد یاران با حضور آیت الله نوری همدانی و سخنرانی ایشان را خواهیم داشت.

بیطرفان تصریح کرد: چند سالی هست که ایشان دعوت سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) را قبول کرده و ضمن اقامه نماز از بیانات ایشان بهره مند می شویم.

وی با بیان این که 30  برنامه اصلی و 200 برنامه نیز در اقشار و مناطق استان در این هفته برگزار می شود، ابراز داشت: هدف از برگزاری این برنامه آشنایی نسل جدید با آرمان های انقلاب و فرهنگ جهاد و شهادت است و این که نسل جدید بداند با چه دشواری هایی این انقلاب حفظ و بالنده شده است.

جانشین سپاه امام علی ابن ابی طالب برگزاری نمایشگاه یاد یاران را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: محل نمایشگاه حد فاصل شهرک قدس و مسجد مقدس جمکران است در مجموعه غدیر است و در نوبت صبح و بعد از ظهر پذیرای علاقمندان خواهد بود.

وی ادامه داد: نمایش پهپادی و اجرای تئاتر سرباز وطن از جمله برنامه های متفاوت و ویژه نمایشگاه امسال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha