پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدمتکاران اندونزیایی با فیلم و گفتگو با خطر افراط گرایی آشنا می شوند

حوزه/ درحالی که معضل ترویج افراط گرایی و گرایش به گروه های تروریستی در میان خدمتکاران اندونزیایی در سنگاپور اخیرا زیاد شده، در رویدادی، خدمتکاران با تماشای فیلم مستند، با خطر افراط گرایی داعش آشنا شدند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thejakartapost، خدمتکاران اندونزیایی در سنگاپور از طریق تماشای فیلم مستند و شرکت در جلسه گفتمان، با خطرات افراط گرایی دینی و تهدید داعش آشنا شدند.

فیلم مستند مذکر داستان هایی درباره سه زن خدمتکار اندونزیایی تعریف می کند که به دنبال عشق بوده و به دام شوهران داعشی افتاده اند و در ادامه نیز به خاطر شرکت در فعالیت های مرتبط با تروریست ها به زندان افتاده اند.

نمایش فیلم مستند و گفتگوهایی که با نور هدا ، همکار مهمان در دانشکده مطالعات بین المللی راجستان توسط مسجد و گروه توانبخشی مذهبی سنگاپور انجام شد  که هدف از آن هشدار دادن در رابطه با داعشی ها و اصلاح تفاسیر نادرست از مفاهیم اسلامی و   ایدئولوژی های افراطی و تروریستی مرتبط با آنها بود.

دکتر محمد علی نائب رئیس این گروه گفت: این بخشی از تلاش های ما برای ارتباط برقرار کردن با جامعه علیه تهدیدات افراط گرایی رو به رشد در جامعه سنگاپور است، به ویژه اینکه افراد از طریق اینترنت و به صورت آنلاین به سوی تفکرات تندروی کشیده می شوند.

براساس گزارش ارزیابی تهدید به تروریسم در سنگاپور که در ژانویه سال جاری منتشر شد ، 14 خدمتکار و کارگر خانگی اندونزی پس از اینکه مشخص شد از سال 2015 به گروه های افراط گرایی پیوسته اند، بازگردانده شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha