سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
توزیع یک‌صد جهیزیه و لوازم خانگی میان سیل‌زدگان خوزستان

حوزه/ قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، یک‌صد جهیزیه و ۲۰۰ سری لوازم خانگی را میان سیل‌زدگان خوزستان، توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین اهدای یک‌صد جهیزیه و ۲۰۰ سری لوازم خانگی، امروز با حضور جمعی از مسئولان در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان، با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم به‌ویژه نقاط سیل‌زده خوزستان، اولویت مهم سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان است، اظهارداشت: برنامه‌های حمایتی مختلفی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، به‌ویژه نقاط سیل‌زده، در دستور کار سپاه حضرت ولی‌عصر(ع) خوزستان است که امروز شاهد اجرایی شدن یکی از آن برنامه‌ها در سطح استان هستیم.

وی تصریح کرد: امروز یک‌صد جهیزیه به همراه ۲۰۰ سری کالای خانگی و تعدادی کیف، کفش و نوشت‌افزار میان مناطق سیل‌زده استان توزیع شد که امیدواریم با این اقدام لبخندی بر لب خانواده‌های سیل‌زده بنشانیم.

همچنین در این آیین، سرهنگ یونس زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با بیان اینکه امروز در روزشمار هفته دفاع مقدس به نام پژوهش، معرفت، جوانان و سربازان نام‌گذاری شده است، گفت: به مناسبت این روز، یک‌صد سری جهیزیه برای زوج‌های جوان کم برخوردار تهیه و میان مناطق سیل‌زده استان توزیع شد.

لازم به ذکر است، در این آیین یک‌صد جهیزیه، دویست سری کالای خانگی و ۱۳۵۰ کیف و لوازم‌التحریر، میان ۵۳ روستا از توابع شهرهای اهواز، شوش و شادگان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha