شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوره نماز

حوزه/ اولین دوره آموزشی تربیت مربی نماز برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی مناطق زرند، راور و کوهبنان، به همت مدرسه علمیه جعفریه شهرستان زرند، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام محمدرضا حبیبی، معاون مدرسه علمیه جعفریه زرند از برگزاری دوره آموزشی نماز برای آموزشیاران نهضت سواد آموزی خبر داد و گفت: این دوره  برای اولین بار در منطقه و با عنوان "نماز، کلید بهشت" از روز گذشته آغاز و طی 16 ساعت آموزش، امروز صبح به اتمام رسید.

وی، هدف از برگزاری دوره را آشنایی آموزشیاران با نماز و احکام آن عنوان کرد و افزود: به منظور دستیابی به این هدف، دوره در پنج فصل 1. نمازشناسی، 2. آموزش عملی نماز، 3. احکام نماز، 4. نماز و خانواده و 5. پاسخ به شبهات نماز، به آموزشیاران برگزار شد.

معاون مدرسه علمیه جعفریه زرند با اشاره به مجریان این طرح، ادامه داد: مربیان این دوره اساتید حوزه علمیه زرند حجج‌اسلام یزدان‌پناه معاون تهذیب و تهامی نیا معاون پژوهش بودند و اجرای کلی طرح به همت مدرسه علمیه جعفریه با همکاری ستاد اقامه نماز شهرستان صورت گرفت.

حجت الاسلام حبیبی خاطرنشان کرد: اگرچه در این دوره آموزشیارانی از سه شهرستان زرند، راور و کوهبنان (به تعداد تقریبی 10 مربی آقا و 45 مربی خانم) حضور داشتند.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha