پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرهنگ محمد حسن سلامی

حوزه/ سرهنگ سلامی گفت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی از حماسه‌ها، ایثارها، فداکاری ها رزمندگان اسلام است که شاید هیچگاه نتوانیم تمامی این رشادت‌ها را به قلم یا به تصویر بکشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی، به مناسبت گرامیداشت روز سرباز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان، در جمع سربازان نیروهای مسلح استان سمنان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس که منجر به پیروزی جبهه حق علیه باطل شد از حماسی‌ترین و ماندگارترین دوران‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه بزرگی از حماسه‌ها، ایثارها، فداکاری ها رزمندگان اسلام است که شاید هیچگاه نتوانیم تمامی این رشادت‌ها را به قلم یا به تصویر بکشیم.

وی افزود: سربازان در طول دوران دفاع مقدس با حضوری شجاعانه در عملیات‌های مختلف و نثار جان و خون برای کشورشان سرمایه‌ای از جنس افتخار و عزت اندوختند و نقشی تاریخ ساز داشتند و برای دفاع از اسلام دوشادوش سایر نیروها حماسه آفریدند.

سرهنگ سلامی خاطرنشان کرد: سربازان در دوران دفاع مقدس مجاهدان فی سبیل الله بودند و نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلاب ایفا کرده‌اند.

وی گفت: محیط نظامی برای سربازان دانشگاهی است که از آن درس ایثار، مقاومت، گذشت، با هم بودن و با هم فکر کردن برای ملت و مردم فدا شدن را می آموزند، لباس نظامی دارای ارزشی است که همه ما باید احترام آن را حفظ کنیم و در راه دفاع از میهن از هیچ اقدامی فروگذار نباشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان تصریح کرد: توکل به خدا، یکپارچگی و وحدت ملت ایران، پیروی از ولایت رمز پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha