جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فخر زاده

حوزه/ مدیر تاریخ شفاهی حوزه هنری، در مدرسه صالحیه قزوین گفت: امروز ملت ایران از هیچ قدرتی هراس نداشته و آماده مقابله با هرگونه تهدیدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سعید فخرزاده در مراسم شب خاطره با عنوان (می گذرد کاروان ) که شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، استاندار، مدیر حوزه علمیه قزوین و جمعی از روحانیون، طلاب و اساتید در مدرسه علمیه  صالحیه قزوین برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمان دفاع مقدس با دست خالی در مقابل ده ها کشور  ایستادگی کرد و در نهایت به پیروزی رسید و امروز با وجود مدرن ترین تجهیزات نظامی ساخته شده در کشور آماده مقابله با هر تهدید کوچک و بزرگی در منطقه و جهان است.

مدیر تاریخ شفاهی حوزه هنری خاطرنشان کرد: امرروز نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهد کرد، چه این تهدید داخلی باشد و چه خارجی، چرا که امروز  نظام بسیار قدرتمند تر از آنچه که دشمنان می پندارند، است.

وی ادامه داد: درطول تاریخ جنگ های مختلفی میان کشورها به وجود آمده، اما اینکه در جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران را دفاع مقدس می نامند، به خاطر این است که ارزش هایی همچون ایثار، از خود گذشتگی، مقاومت، شجاعت، صبوری و دلدادگی به اهل بیت (ع) را دیدیم.

فخرزاده اظهار کرد: پیام دفاع مقدس این است که اگر ملتی بر اساس آموزه های مکتبی و دینی مصمم باشد و به آن عمل کند،آن ملت می تواند سرافراز باشد.

مدیر تاریخ شفاهی حوزه هنری تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی از هیچ قدرتی هراس نداشته  و آماده مقابله با هرگونه تهدیدی است.

تجلیل از علمای برجسته استان قزوین

حجت الاسلام فخر زاده ضمن تجلیل از علما وشخصیت های برجسته استان قزوین بیان کرد: مقام معظم رهبری در سفر به شهر دارالمومنین از نقش برجسته علما و فرهیختگان این شهر به نیکی یاد کردند.

وی اظهار کرد: متاسفانه فرزانگان و عالمان بزرگ دینی این شهر آنچنان که بایسته و شایسته آنها است ، معرفی نشده اند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha