جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که برکات دفاع مقدس ایران را به یک ابر قدرت مستقل تبدیل کرده است، گفت: امروز تجربه دوران دفاع مقدس به برکت حماسه آفرینی های رزمندگان و صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران، راهکارهای جنگ سخت را برای دشمنان ناکارآمد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا شب گذشته در مراسم شب خاطره با عنوان (می گذرد کاروان)   که در در مدرسه صالحیه قزوین برگزارشد گفت: دفاع مقدس به یک جریان فرهنگی حرکت موثر تبلیغی و تبیینی تبدیل شده و برکات آن در جامعه امروز در قالب مقاومت فعال جریان دارد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که موجب ماندگاری دفاع مقدس شد و دنیا آن را تعظیم و تحسین کرد، استقامت و پایداری ملت ایران بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: فرهنگ شهادت طلبی،  یعنی فرهنگ عاشورا که  امام خمینی (ره) با خلق دوباره عاشورا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، با اتحاد و انسجام ملت ایران را به پیروزی رساند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: امروز تجربه دوران دفاع مقدس به برکت حماسه آفرینی های رزمندگان و صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران، راهکارهای جنگ سخت را برای دشمنان ناکارآمد کرده است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برکات دفاع مقدس، ایران را به یک ابر قدرت مستقل تبدیل کرده است.

وی به نقش ارزشمند روحانیت در دوران دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس روحانیون درکنار قشرهای مختلف، به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند تا از ارزشهای دین اسلام حراست کنند.

در پایان این مراسم از کتاب «مثل خواب دم صبح» رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha