جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه حوزه اصفهان

حجت الاسلام بابامیرساطحی گفت: درس خواندن طلبه ای که نماز اول وقت نخواند و مقید به نماز شب نباشد به کار نمی آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام امان الله بابامیرساطحی، پیش از ظهر امروز در هم اندیشی مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه استان اصفهان، در مدرسه جده بزرگ، گفت: توجه به مسائل اخلاقی، تربیتی و تهذیبی را بر امر آموزش اولویت دادیم و معتقدیم درس خواندن طلبه ای که نماز اول وقت نخواند و مقید به نماز شب نباشد به کار نمی آید، لذا برنامه ریزی فرهنگی و تربیتی در راس برنامه های مدرسه علمیه جده بزرگ است.

مدیر مدرسه علمیه جده بزرگ تصریح کرد: بالغ بر۱۲۰ طلبه در مدرسه  شب خواب حضور دارند که برنامه ریزی خاصی برای آنها انجام شده است؛ بیدارباشی برای نماز شب و دعای سحرگاهی، اقامه نماز جماعت در۳ وعده، برگزاری زیارت عاشورا پیش از غروب و اجرای برنامه های متنوع ورزشی از آن جمله است.

وی افزود: توجه به نکات تربیتی و بیان آنها توسط کارشناسان دینی و سخنران ها در هیئت های مذهبی هفتگی مدرسه، نیز از دیگر برنامه ریزی ها است.

حجت الاسلام بابامیرساطحی خاطرنشان کرد: تاکید بر برپایی مباحثه به صورت جدی و روزانه برای طلاب همراه با حضور وغیاب در امر ارتقا جایگاه مدرسه از رتبه ۲۷ استان به رتبه زیر ۱۰ استان در زمان فعلی بسیار مثمر ثمر بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha