جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره دانش افزایی

حوزه/ دوره دانش افزایی سرباز طلبه آموزش پرورش استان های مازندران و گلستان به میزبانی ساری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، دوره دانش افزایی سرباز طلبه آموزش پرورش استان های مازندران و گلستان به میزبانی ساری برگزار شد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، در این مراسم بر ضرورت هماهنگ بودن رفتار و گفتار طلاب و روحانیان در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز مردم به ویژه نسل جوان بیش از پیش به رفتار، گفتار و اعمال روحانیت توجه می کنند.

وی با بیان این که تأثیری که رفتار و گفتار ما در مخاطب جوان دارد صدها کلاس آموزشی هم نمی تواند باشد، افزود: ذاعقه امروز نسل جوان در مقایسه با گذشته تغییر پیدا کرده و باید به گونه ای سخن بگوییم که موجب رانده شدن نسل جوان از منبر و خطابه نشویم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مطالب معرفتیو تربیتی باید به طور خلاصه و مفید برای دانش آموزان تبیین و تشریح شود، خاطرنشان کرد: باید در کنار ابزارهای سنتی تبلیغ از ظرفیت های روز نیز در امر تبلیغ استفاده شود.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که مبلغان و طلاب از منبرهای طولانی به شدت پرهیز کنند، افزود: سخنرانی های طولانی موجب فاصله گرفتن نسل جوان از منبرو  خطابه می شود.

وی  در ادامه سخنان خود بر ضرورت رعایت اصل آراستگی و نظم در پوشش توسط طلاب و روحانیان تأکید کرد و گفت: مبلغان دینی باید در رفت و آمد ها منظم باشند.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که دانش آموزان نوع رفتار، اخلاق و اعمال ما را رصد می کنند و باید مراقب باشیم، ادامه داد: باید به گونه ای رفتار کنیم که جاذب باشیم.

گفتنی است؛ این دوره با حضور سرباز طلبه هایی از استان های مازندران و گلستان به مدت یک هفته در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha