دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ |۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 10, 2024
پیاده روی اربعین حسینی

حوزه/ موکب تولیدات رسانه‌ای شهید آوینی، هم‌زمان با ایام اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه، راه‌اندازی می‌شود.

اسماعیل معنوی، مدیر مؤسسه آب و آیینه اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از راه‌اندازی موکب تولیدات رسانه‌ای شهید آوینی در پایانه مرزی شلمچه خبرداد و اظهارداشت: در ایام اربعین میلیون‌ها، محصول چندرسانه‌ای از مستند و فیلم کوتاه گرفته تا عکس و پوستر با سلایق و کیفیت‌های گوناگون تولید و منتشر می‌شود، اما عموماً یک نقطه از این حماسه بزرگ را کمتر مورد توجه قرار می‌دهند و آن میهمان‌نوازی مردم ایران از زوار در این‌سوی مرزها است.

وی ادامه داد و گفت: مواکب حسینی(ع) در شهرهای مختلف تا پایانه‌های مرزی، انواع خدمات را به زوار ارائه می‌دهند اما هیچ‌گاه آن‌گونه که باید حق مطلب در مورد آن‌ها ادا نمی‌شود، این‌ها «هویت» مردم است که باید آن را روی دست گرفت و به آن افتخار کرد.

معنوی با اشاره به موکب تولیدات رسانه‌ای شهید آوینی، بیان کرد: به یاری خداوند متعال، امسال عزم‌مان را جزم کرده‌ایم تا بیرق «موکب تولیدات رسانه‌ای شهید آوینی» را بلند کنیم و روزانه محصولات و خروجی‌های صوتی و تصویری متنوعی برای شبکه‌های سراسری رسانه ملی و رسانه‌های برخط و شبکه‌های اجتماعی داشته باشیم.

مدیر مؤسسه آب و آیینه اهواز، با بیان اینکه نیازمند کمک نیروهای جهادی در عرصه هنر و رسانه هستیم، گفت: بحمدالله با همکاری برخی مجموعه‌ها و نیروهای جهادی، بخش قابل‌توجهی از ملزومات موکب برطرف شده اما برای ارائه کارهای «تمیز فرهنگی» به کمک‌های بیشتری نیاز داریم.

وی با اشاره به سایر نیازهای موکب تولیدات رسانه‌ای شهید آوینی، اظهارداشت: افراد متخصص در زمینه فیلم‌برداری، تجهیزات تصویربرداری اعم از دوربین عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای، رایانه برای انجام تدوین و از همه مهم‌تر بودجه برای امورات همچون دکور و...، بخشی از مهم‌ترین نیازهای موکب تولیدات رسانه‌ای شهید آوینی است.

معنوی، در پایان زمان برپایی موکب را از ۱۵تا ۲۷ مهر اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای حضور و فعالیت در موکب با شماره ۰۹۱۲۰۰۳۲۰۴۳ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha