جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب تصریح کرد: برخورد انقلابی دستگاه قضا با اختلاس گران و دزدان بیت المال عرصه را بر بعضی سرشاخه های جریانات غربگرا تنگ نموده و به دنبال هوچی گری و فراموشی سرنوشت پرونده حقوق های نجومی هستند.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، ضمن عرض تبریک هفته دفاع مقدس به رزمندگان سپاه اسلام و شیر مردان جبهه سازندگی، گفت: یکی از دستگیرشدگان و محکومین فتنه 88 که سابقه روشنی در زمان ریاست نداشته، بدون دلیل واهی نهادهای خدمت رسان را زیر سوال برده و جوسازی می کند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه خدمات قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در مسیر آبادانی و سازندگی کشور، رفع محرومیت ها و مشکلات زیر بنایی در شهرها، حماسه ای به یادماندنی است، افزود: خدمات نهادهای انقلابی بر کسی پوشیده نیست و هجویات مطرح شده از جانب برخی فتنه گران، خبر از یک حمله طراحی شده حکایت دارد.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه تلاش های ستاد اجرایی امام(ره) در محرومیت زدایی و زمینه سازی برای عدالت اجتماعی در اقصی نقاط کشور بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: شناخت ظرفیت ها و پتانسیل موجود در مناطق محروم و فعال نمودن نیروی انسانی توسط ستاد اجرایی امام(ره)، مصداق دمیدن روح اُمید در دل صاحبان اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه نباید خدمات جهادی آستان قدس در خصوص تسهیلات به زائران و مجاورین حرم رضوی(ع) را دست کم گرفت، گفت: تاسیس دفاتر استانی آستان قدس در مراکز استان ها، استفاده از تمام پتانسیل های خدمت رسانی عاشقان امام رضا(ع) برای مناطق محروم بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه خدمات بنیاد مستضعفان، چتر حمایتی بر سر محرومان است که آنان را به سوی توانمندی می برد، اظهار کرد: خدمات بنیاد مستضعفان بر مبنای مشارکت مردم و ایجاد شغل و کار و تولید می باشد.   

وی در پایان با بیان اینکه نهادهای خدمت رسان که به دنبال ساخت زیربناهای مهم و کار آفرینی در اقصی نقاط کشور هستند با سخنان سراسر کذب برخی افراد معلوم الحال، در نظر مردم بد جلوه نمی شوند، گفت: برخورد انقلابی دستگاه قضا با اختلاس گران و دزدان بیت المال عرصه را بر بعضی سرشاخه های جریانات غربگرا تنگ نموده و به دنبال هوچی گری و فراموشی سرنوشت پرونده حقوق های نجومی هستند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین کریمی IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    0 0
    یکی از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ گفته: ۶۰ درصد ثروت کشور دست نهادهای انقلابی است؟!!! اما این فریبی است برای اینکه مردم نپرسند که چرا دولت به وعده های خود در قبال بهبود وضع اقتصادی عمل نکرد.
  • حسین کاظمی سرپل ذهاب IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    0 0
    افتتاح ۱۱ مدرسه‌ی ساخته شده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق زلزله‌زده‌ی کرمانشاه با حضور وزیر آموزش و پرورش، ۱۰ مدرسه و یک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای‌ برکت که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق زلزله‌زده‌ی استان کرمانشاه ساخته شده؛ افتتاح و به بهره‌برداری رسید. انصافا به اندازه چند وزارتخانه به مردم کمک می کنند.