شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام پشم فروش

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش با اعلام فراخوان روحانیون جهت حضور در ایام پایانی صفر در مشهدالرضا(ع)، گفت: هرساله در راهپیمایی که به مناسب شهادت امام رضا در مشهد مقدس صورت می‌گیرد، خیل کثیری از زائران حضرت ثامن‌الحجج(ع) راهی بارگاه ملکوتی آن امام همام می‌شوند که در این راستا، فراخوان حضور روحانیون در این راهپیمایی صادر شده است.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، مسئول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام فراخوان حضور روحانیان در ایام پایانی صفر در مشهدالرضا(ع) برای فریضه مقدس تبلیغ، اظهارداشت: هرساله در راهپیمایی که به مناسب شهادت امام رضا در مشهد مقدس صورت می‌گیرد، خیل کثیری از زائران حضرت ثامن‌الحجج(ع) راهی بارگاه ملکوتی آن امام همام می‌شوند که در این راستا، فراخوان حضور روحانیون در این راهپیمایی صادر شده است.

وی با بیان اینکه این فراخوان، جهت حضور روحانیون در اماکن عمومی، مجتمع‌های فرهنگی-اقامتی و آیین پیاده‌روی به سمت مشهد، صورت می‌گیرد، گفت: زمان دقیق حضور روحانیون در مشهد، از چهارم آبان ۹۸ به مدت چهار روز است.

حجت‌الاسلام پشم فروش با اشاره به نحوه ثبت‌نام مبلغین برای شرکت در این طرح، بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام، می‌توانند نام و نام خانوادگی به‌علاوه نام مدرسه علمیه و شهرستان خود را به شماره ۰۹۰۳۶۱۱۴۴۴۳ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند تا فرم ثبت‌نام نهایی برای آن‌ها ارسال شود.

وی مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این طرح تبلیغی را تا سه‌شنبه نهم مهرماه جاری اعلام کرد و گفت: ظرفیت اعزام ۷۰ نفر مختص روحانیون خوزستان است.

حجت‌الاسلام پشم فروش، به چند نکته مهم اشاره کرد و اظهارداشت: «اسکان و پذیرایی به‌صورت سالن گروهی بوده و پذیرایی در مشهد مقدس با کانون خادم یاری تبلیغ استان قدس است»، «ایاب و ذهاب با مبلغ بوده و طلاب خواهر در صورتی که همسرشان روحانی و در طرح تبلیغ شرکت می‌کنند امکان حضور و ثبت‌نام دارند»، «حداقل پایه ۶ جهت برادران و سطح دو جهت خواهران»، «تسلط به مهارت‌های تبلیغی عمومی و تخصصی».

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله امکان خدمت در کشیک نیم روزی در حرم رضوی نیز هماهنگ خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha