شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم یادواره شهدا

حوزه/ ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و امروز وظیفه داریم که اجازه ندهیم گرد و غبار فراموشی بر چهره شهدا بنشیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، یادواره شهدای مدرسه علمیه صالحیه قزوین، عصر عصر روز گذشته با حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه، در  این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام بهزاد زارع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و الامقام هشت سال دفاع  مقدس و مدافعین حرم، گفت: حماسه بزرگ و فراموش نشدنی دفاع مقدس مرهون خون پاک انسانهای بی ریا و آزاده ای است که ذره ای ادعا در وجودشان نبود و با خلق صحنه های حماسی و بی بدیل، چشم جهانیان را خیره کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا خالصانه و با بینش و آگاهی، دل خود را به منبع قدرت لایزال الهی گره زده و ترسی به دل راه ندادند و شجاعانه و تا شهادت دست از مبارزه برنداشتند و عزت و استقلال را با خون خود به ملت هدیه دادند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است، عنوان کرد: امروز وظیفه داریم که اجازه ندهیم گرد و غبار فراموشی بر چهره شهدا بنشیند.

حجت الاسلام زارع بر احیای روحیه انقلابی و انقلابی گری در جامعه تاکید کرد و افزود: بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، در عرصه های مختلف،  بخصوص  نظامی پیشرفت خوبی داشته که سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکای جنایتکار نمونه ای از توانمندی و پیشرفت های کشور است.

حجت الاسلام زارع به برگزاری انتخابات مجلس در اسفند ماه اشاره کرد و گفت: همه آحاد ملت ایران باید در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی دقت نظر داشته و افرادی شایسته و انقلابی را برای نمانیدگی مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha