جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عباس علم الهدی

حوزه/ عباس علم الهدی از پیگری دریافت مجوز سطح سه مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) بم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان،   عباس علم الهدی، مشاور مدیر حوزه های علمیه و مسئول دفتر امور مشاوران مرکز مدیریت حوزه، شب گذشته به مناسبت آغاز سال تحصیلی، در نشستی صمیمی، پای حرف های طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) بم نشست.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی، طلاب را به تلاش در تحصیل علم دعوت کرد و گفت: طلاب علوم دینی باید در تحصیل بسیار محکم و استوار باشند و از مشکلات اقتصادی و سختی‌هایی که در این راه با آنها روبرو می شوند اصلاً نهراسند.

مشاور مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: سختی ها و مشکلات مادی قابل گذر هستند و همان‌طور که ما نیز بیش از شما در تحصیل با چنین مسائلی روبرو بودیم و با تحمل مشقت، این مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

علم الهدی با تاکید بر لزوم تهذیب نفس برای محصلین حوزوی، افزود: کسب علم و دانشی که همراه با تهذیب نفس و خودسازی نباشد، نه تنها مفید نخواهد بود بلکه موجب ضرر و زیان برای شخص و اجتماع خواهد شد.

مسئول دفتر امور مشاوران مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور با اشاره به نیاز مدرسه سفیران هدایت شهرستان بم به ارتقای سطح علمی، خاطرنشان کرد: پیش از این یکی از دغدغه‌های من و کادر مدرسه رشد علمی مدرسه بوده و هم‌اکنون نیز چنین است و ان‌شاءالله پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز سطح سه صورت خواهد گرفت.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha