جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم آغاز سالتحصیلی جدید حوزه های علمیه خواهران در اصفهان

حوزه/ مشاور مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان به نقش مهم اساتید اشاره کرد و گفت: اساتید در کنار علم آموزی طلاب، تربیت تهذیبی آنان را بر عهده دارند؛ لذا در این زمینه تلاش نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم لیلا یازرلو، با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و سرور آزادگان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در جمع اساتید مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان، انبیاء و اولیاء را مظهر تمام نمای خداوند دانست و بیان کرد: صفات خداوند متعال در انبیاء و اولیاء ظاهر می شود؛ لذا، هر یک از ما برای آن که مظهر صفات الهی باشیم، باید فیوضاتی را از خداوند متعال دریافت نماییم.

وی با استناد به روایت پیامبر (ص) «ضربه علی یوم الخندق أفضل من عباده الثقلین»، اذعان کرد: حضرت علی (ع) از ظرفیت وجودی بالایی برخوردار بوده و آن را از خداوند کسب کرده بودند؛ لذا اساتید ظرفیت وجودی خود را بالا برده و به طلاب نیز انتقال دهند.

مشاور مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان، اهداف طلاب از تحصیل در حوزه های علمیه را ارتقاء سطح دانش و بینش، خودسازی و تهذیب نفس برشمرد و افزود: اساتید باید در این زمینه از توانایی علمی بالایی برخوردار باشند تا بتوانند این اهداف را تحقق بخشند.

وی در پایان به نقش مهم اساتید اشاره کرد و گفت: اساتید در کنار علم آموزی طلاب، تربیت تهذیبی آنان را بر عهده دارند؛ لذا در این زمینه تلاش نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha