جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: امسال آحاد ملت ایران در حماسه باشکوه و به یادماندنی اربعین حسینی افتخاری دیگری را رقم می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، گفت: امسال آحاد ملت ایران در حماسه باشکوه و به یادماندنی اربعین حسینی افتخاری دیگری را رقم می زنند.

وی ادامه داد: اربعین نقش مهمی در تداوم واقعه عاشورا دارد و اگر نقش آفرینی حضرت زینب (س) از عاشورا تا اربعین نبود، شاید نهضت حضرت امام حسین(ع) تداوم تاریخی پیدا نمی کرد و حقایق  واقعه کربلا به صورت فعلی نمی رسید.

علی بخشی ادامه داد: حرکت عظیم و گسترده میلیونی پیروان اهل عصمت و طهارت علیهم السلام در اربعین حسینی در حقیقت سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است و این حرکت بسیار نکات مهم اجتماعی، سیاسی و اخلاقی برای همگان دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: افرادی که با برنامه ریزی خودشان و پذیرفتن سختی ها و هزینه های مالی تصمیم می گیرند، گروه هایی را برای حضور در پیاده روی اربعین تشکیل دهند راهکارهای تعامل بیشتر با همنوع را در راه رسیدن به هدف آرمانی تمرین می کنند.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، بیان کرد: امروز نظام اسلامی مقتدرتر از همیشه در همه عرصه های مختلف حضوری چشمگیری داشته و دشمنان به خوبی اطلاع دارند که نمی توانند تعدی و جسارت به این خاک مقدس نمایند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: ملت ایران پشتیبان نظام و رهبری و حافظ ولایت فقیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha