پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ آزمون سالانه حفظ قرآن حوزه همدان

حوزه/ سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت صبح امروز با حضور ۴۵۰ نخبه قرآنی از دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  این جشنواره با حضور ۴۵۰ مهمان از دانشگاه‌ها و موسسات غیر انتفاعی سراسر کشور در ۳۴ رشته در بخش‌های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری صبح امروز در دانشگاه قم آغاز شد.

مسابقات بخش آوایی و معارفی به صورت حضوری است و شرکت‌کنندگان در بقیه بخش‌های مسابقات نیز آثار خود را قبلا ارسال کرده بودند.

در این جشنواره حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز رئیس دانشگاه قم به‌عنوان رئیس سی‌وچهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت و حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوروزی معاون فرهنگی دانشگاه قم نیز به عنوان دبیر این جشنواره حضور دارند.

این جشنواره بر خلاف دوره‌های گذشته که در تابستان و در فصل عدم حضور دانشجویان برگزار می‌شد، به جهت فرهنگسازی و جذب حداکثری دانشجویان و استفاده حداکثری دانشگاهیان از فعالیت‌های قرآنی و فضای معنوی جشنواره امروز دهم مهر ماه آغاز به کار کرده است.

مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره نیز فردا روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه با حضور حضرت آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید و برخی مسئولان استانی و حوزوی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha