جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یکی از حوزه هایی که در آن شاهد افزایش جرائم بیش از ۵۰ درصدی بوده ایم، بحث فضای مجازی است که با تلاش های صورت گرفته آمار ۸۵ درصدی در کشف و ضبط این جرائم ثبت شده است. بیشتر این جرائم در زمینه کلاهبرداری اینترنتی و مزاحمت ها بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان، پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان همدان با ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: تبریک این هفته تبریک به امنیت ایجاد شده در جامعه است و این تبریک متعلق به همه مردم عزیز است.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی بهترین زمان برای اطلاع رسانی از فعالیت ها و رشادت های همکاران ما در قسمت های مختلف می باشد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نشست های مختلف با حضور مردم راه کارهای چگونگی رسیدن به یک امنیت مطلوب را مطرح خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان به برنامه های هفته نیروی انتظامی در این هفته اشاره کرد و گفت: امروز و در اولین روز از هفته نیروی انتظامی که با عنوان پلیس، بصیرت و ولایت مداری عنوان شده است در سراسر کشور دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان ها در حال برگزاری است.

وی با اشاره به شهادت دو نفر از نیروهای همدانی از شروع سال ۹۸ تا به امروز ابراز داشت: ماموریت های نیروی انتظامی به نوعی امر به معروف و نهی از منکر است؛ یکی از حوزه های مهم که نیازمند عزم جدی هستیم حوزه عفاف و حجاب است که با توطئه بزرگی از طرف دشمنان همراه بود، اما با هوشیاری مردم این توطئه خنثی شد.
سردار کامرانی صالح به دیدار های مردمی در مرکز ۱۹۷ اشاره کرد و گفت: در این دیدار ها مردم عزیز به صورت رو در رو به بیان دیدگاه و انتقادات خود نسبت به عملکرد نیروی انتظامی می پردازند و در همان جا نیز مطالبات مردم مورد بررسی می شود.
وی خاطر نشان کرد: یکی از حوزه هایی که در آن شاهد افزایش جرائم بیش از ۵۰ درصدی بوده ایم، بحث فضای مجازی است که با تلاش های صورت گرفته آمار ۸۵ درصدی در کشف و ضبط این جرائم ثبت شده است. بیشتر این جرائم در زمینه کلاهبرداری اینترنتی و مزاحمت ها بوده است.
سردار کامرانی صالح به شعار هفته نیروی انتظامی اشاره کرد گفت: از آنجایی که شعار امسال هفته نیروی انتظامی، پلیس هوشمند؛  امین مردم، نام گرفته است استفاده از تجربیات نخبگان و کشف علمی جرم در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha