جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پرچم ایران وعراق

حوزه/ حجت الاسلام انصاری با اشاره به اتحاد دو ملت ایران و عراق، اظهار کرد: هر دو کشور مشترکات بسیاری دارند و البته دشمنان مشترک، ولی با همبستگی، قدرت آنها شکست ناپذیر خواهدشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت: دشمنان با محوریت عربستان سعودی در تلاش هستند که حماسه میلیونی اربعین حسینی را کمرنگ کنند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: راهپیمایی اربعین هم اکنون برای بسیاری از آحاد ملت ایران و حتی کشورهای مختلف به یک سنت تبدیل شده و همه ساله باشور و عشق حسینی این مسیر طولانی را طی می کنند تا به بارگاه قدس حسینی رسیده و تجدید میثاقی دوباره با سیدالشهدا(ع) داشته باشند.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اتحاد دو ملت ایران و عراق، اظهار کرد: هر دو کشور مشترکات بسیاری دارند و البته دشمنان مشترک، ولی با همبستگی، قدرت آنها شکست ناپذیر خواهدشد.

وی یادآور شد: تاریخ نشان می دهد که هرگاه توطئه ای از سوی دشمنان علیه مسلمانان شکل گرفته است، مسلمانان منسجم تر و متحد تر شده اند و حضور چند میلیونی آنان در مراسم اربعین حسینی در کشوری که قربانی اقدامات گروه تروریستی داعش است، نشانه بارز این وحدت و انسجام محسوب می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha