جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شرکت طلاب در راهپیمایی اربعین

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان از پیش بینی شرکت بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید و طلاب مدارس علمیه استان در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه راهیپمایی با شور و شعور حسینی اربعین، خاری در چشم دشمنان اسلام است، گفت: طلاب و اساتید حوزه علمیه استان لرستان با لبیک به قیام سرخ اباعبدالله الحسین(ع)، در صفوف به هم فشرده راهپیمایی اربعین حسینی شرکت خواهند کرد تا بار دیگر اوج ولایت مداری مردم عاشق اهل بیت(ع) از سراسر جهان موجب وحشت و خشم دشمنان اسلام گردد . 

وی با اشاره به اینکه طلاب و اساتید حوزه علمیه استان لرستان با برنامه ریزی بازه زمانی پیشنهادی زمان تحصیل در مدارس می توانند در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند، افزود: امسال پیش بینی می شود بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید و طلاب مدارس علمیه استان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کنند.

 سرپرست حوزه علمیه استان لرستان از خدمت رسانی اکثر طلاب و اساتید حوزه علمیه استان در موکب های بین راهی اربعین حسینی به زائران خبر داد و گفت: طلاب و مبلغان در این موکب ها مشغول پذیرایی از زائران و تبلیغ هستند . 

وی در پایان با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی در مدارس علمیه استان لرستان برگزار شد، غبارروبی گلزار شهدا، فضا سازی مدارس علمیه به نام متبرک شهدا، خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس برای طلاب و تجلیل از خانواده های معظم شهدا به ویژه خانواده شهدای روحانی را از برنامه های مهم هفته دفاع قدس در مدارس برشمرد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha