جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید حسین مؤمنی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم سوگواری برای امام حسین علیه‌السلام را بهترین راه برای از بین بردن منکر و تحقق معروف در جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین  سید حسین مؤمنی پیش از ظهر امروز در همایش سه ساله های کربلا که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اینکه همایش شیرخوارگان حسینی و  همایش «سه‌ساله‌های حسینی» موجب ایجاد شور حسینی در جامعه شده است، اظهار داشت: این همایش زمینه تحقق شعائر دینی و اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر را به عنوان مهم‌ترین ارکان قیام حسینی در جامعه فراهم خواهد کرد.

وی عزاداری برای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را بالاترین ارزش دانست و افزود: این همایش موجب وحشت وهابیت شده و وهابی‌ها زبان به اعتراف گشوده‌اند که این حرکت زمینه نابودی وهابیت را در جهان فراهم خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قم سوگواری برای امام حسین علیه‌السلام را بهترین راه برای از بین بردن منکر و تحقق معروف در جامعه عنوان کرد و گفت: واقعه عاشورا دارای سه عنصر مهم عقلانیت، حماسه، عزت،عاطفه و عشق است و اگر از هرکدام غفلت شود، اشتباه صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مؤمنی با تأکید بر اینکه امروز همایش شیرخوارگان حسینی و همایش سه‌ساله حسینی در تمام نقاط کشور و در تمام بلاد اسلامی برگزار می‌شود، یادآور شد: این همایش مهم‌ترین اثر را در تربیت نسلی مؤمن و معتقد دارد و بانوان حاضر در همایش باید فرزندان خود را مطابق با سیره حسینی تربیت کنند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha