جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 866865
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
شورای حوزه علمیه همدان

حوزه/ اولین جلسه شورای حوزه علمیه استان همدان، با ترکیب اعضای جدید شورا، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، اولین جلسه شورای حوزه علمیه استان همدان، ظهر امروز با ترکیب اعضای جدید شورا متشکل از حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان و رئیس شورا، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نایب رئیس شورا و حجج اسلام ارزنده، جوادی، فاضلیان، مصباح، برقراری و بطحاییان، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تشکیل شد.

حجت الاسلام سید محمد سعید بطحائیان به عنوان دبیر شورا در آغاز این جلسه با تشکر از تلاش های اعضای قبلی شورا، ضمن قرائت شرح وظایف اعضا، دستور کار جلسه را اعلام کرد.

در ادامه این جلسه پس از مطرح کردن برخی از مشکلات موجود در مدارس علمیه استان توسط اعضا، با رای گیری، مصوباتی در این زمینه تصویب شد.

در پایان نیز مقرر شد دستور کار جلسات آتی از قبل مشخص و با بررسی مشکلات موجود در استان، حل مشکلات دارای اولویت، در دستور کار شورا قرار گیرد.

آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان نیز در این جلسه با قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به خاطر روحیه مردمی و ساده زیستی، تغییر مکان دفتر نماینده ولی فقیه در استان را کاری ارزشمند دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha