جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
77.jpg

حوزه/ مدیر مرکز خدمات استان تهران به همراه جمعی از معاونین این مرکز با حضور در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان پرند با مسئولان، اساتید و طلاب این مدرسه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری مدیر مرکز خدمات استان تهران به همراه جمعی از معاونین این مرکز، بعد از ظهر امروز با حضور در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان پرند، با مسئولان، اساتید و طلاب این مدرسه دیدار و گفتگو کردند.

مدیر مرکز خدمات استان تهران در جمع طلاب این مدرسه با اشاره به خدمات بیمه‌ای این مرکز به طلاب و روحانیان، این خدمت را یکی از ثمرات ارزشمند تأسیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به دستور مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: همواره یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری توجه ویژه به بحث درمان طلاب و روحانیان بوده است و مرکز خدمات نیز برای تحقق منویات رهبری تلاش می‌کند، لذا علاوه بر تشکیل بیمه‌های پایه برای طلاب، بیمه مکمل درمان و جبران خسارت‌های درمانی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: هم اکنون مرکز خدمات در بخش فناوری اطلاعات و ایجاد سامانه خدمات مجازی در بستر اینترنت پیشتاز است و این امر منجر به تسهیل امور برای طلاب گشته است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به ایجاد سامانه خدمات الکترونیکی مرکز (سخا) و ارائه خدمات مرکز در بستر اینترنت گفت: به ‌منظور جلوگیری از زایل شدن وقت طلاب و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سامانه سخا راه‌اندازی شده است و طلاب عزیز می‌توانند از منزل یا مدرسه علمیه با مراجعه به این سامانه درخواست خود را مطرح یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران در ادامه طلاب علوم دینی را به غنیمت شمردن وقت در دوران تحصیل سفارش کرد و ابراز داشت: در سنین جوانی فرصت هارو غنیمت بشمارید. خوب درس بخوانید تابتوانید خدمت کنید و تا در آینده کشور را مدیریت نمائید.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عنوان داشت: مقام معظم رهبری این بیانیه حکیمانه را برای عموم جامعه اسلامی به ویژه جوانان نوشته اند. معظم له در این بیانیه آینده کشور را برای جوانان ترسیم نموده است و آنان را توصیه به غنیمت شمردن وقت خود و کوشش به ارتقاء دانش کرده اند.

 در پایان این نشست مدیر و معاونین مرکز خدمات به سؤالات طلاب و اساتید این مدرسه پاسخ دادند.

شایان ذکر است؛ در این نشست حجت الاسلام علی ابراهیمی معاون خانواده و امور فرهنگی، حجت الاسلام حسن رسولی،معاون سلامت و امور بیمه ها و حجت الاسلام محمد شاملی رئیس دفتر مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه حضور داشتند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا اشرفی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    با سلام ،چطور میتونم با یکی از علمای حوزه صحبتی مختصر داشته باشم
  • زهرا IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    0 0
    بد نبود