جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدکودک

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس بر راه اندازی مهدهای کودک در مدارس علمیه خواهران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مریم دل افکار پیش از ظهر امروز در نشستی که پیرامون اهمیت تغذیه با شیر مادر که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس و همچنین نمایندگانی از بهزیستی، مرکز بهداشت شهدای والفجر، اوقاف و امور خیریه استان فارس، کمیته امداد و دانشگاه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در میان همه هجمه های که دشمن علیه نظام مقدس اسلامی راه اندازی کرده، هجمه فرهنگی از همه خطرناکتر بوده و خسارت بیشتری را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمن در تهاجم فرهنگی در صدد است تا با تبلیغات مسموم و ایجاد جنگ روانی، ارزش های را کمرنگ جلوه دهد، افزود: بی تردید پدیده فرزند آوری و فرزند پروری یکی از مهم ترین ابعاد زندگی بشری است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس اضافه کرد: شیر دهی مادر به فرزند به سبب علقه و الفت میان مادر و فرزند سبب سلامت روانی کودک است.

وی در ادامه با  ارائه گزارشی از وضعیت فرزندان طلاب در زمان اشتغال به کار یا تحصیل پرداخت و تصریح کرد: با توجه به  تاکید دین مبین اسلام بر مسئله تربیت فرزندان به عنوان مهمترین رسالت زنان مسلمان و از سویی‌ لزوم تحصیل علم نافع به یکی از تمهیدات لازم برای رفع موانع تحقق این دو اصل، یکی از علل تاکید بر وجود مهدکودک در  مدارس علمیه استان فراهم آوردن  فضایی برای رفع دغدغه های طلاب شاغل نسبت به مساله شیردهی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha