جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسنی حلم

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان این که امسال به معنای واقعی کلمه باید در زمینه نماز و مدرسه کار انجام شود، گفت: برگزاری اجلاس های نماز دانش آموزی با رنگ و لعاب فرهنگی یکی از اصلی ترین مصوبه های این ستاد در سال تحصیلی جدید می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان، پیش از ظهر امروز در شورای اقامه نماز استان  با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اقامه نماز در ایام اربعین و موکب ها، گفت: در ورودی شهر بسته هایی تدارک دیده شده است تا تقدیم زائران شود و در کنار یک کار فرهنگی، اهمیت زیارت اربعین و احکام سفر نیز یادآوری شود.

وی با اشاره به دستاورد های اجلاس کشوری نماز سال گذشته، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام سال گذشته خود به صراحت بحث مطالبه گری در زمینه نماز و توجه به نماز مدارس و آموزش و پرورش را مطرح کردند.

حجت الاسلام حسنی حلم با بیان این که امسال به معنای واقعی کلمه باید در زمینه نماز و مدرسه کار انجام شود، ابراز داشت: برگزاری اجلاس های نماز دانش آموزی با رنگ و لعاب فرهنگی یکی از اصلی ترین مصوبه های این ستاد در سال تحصیلی جدید می باشد.

وی، ستاد اقامه نماز را دستگاهی سوال کننده عنوان کرد و گفت: برنامه ستاد برای ترویج نماز، بیشتر در زمینه تشویق و تعامل با دستگاه ها و نهاد های مختلف است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی که بین ادارات در زمینه اقامه نماز شده، به لطف خداوند استان دارای وضعیت مناسبی است و تایید آن نیز کسب رتبه نخست کشوری در سه سال توسط استان همدان است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در زمینه نماز وارد میدان شوند، خاطر نشان کرد: البته نباید به این حد راضی شویم و لذا با استفاده از نظرات و پیشنهاد های همه دلسوزان باید به سمت جلو همیشه در حال حرکت باشیم.

حجت الاسلام حسنی حلم با اشاره به اینکه امسال در استان، مراسم تجلیل از دستگاه های برتر در امر نماز را خواهیم داشت، بیان داشت: در اجلاس نماز دانش آموزی سعی می شود صفر تا صد کارها را به دانش آموزان بسپاریم و با دعوت از دانش آموزانی که کمتر به نماز توجه دارند موانع موجود در این موضوع در سنین نوجوانی را شناسایی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha