پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام رضا

حوزه/مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از اعزام تیم پزشکی دارالشفای امام رضا(ع) برای خدمت‌رسانی به زائران کربلای معلی در اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دکتر ناصر سرگلزایی با اعلام این خبر اظهار کرد: جمعی از پزشکان، پرستاران و نیروهای پشتیبانی دارالشفای امام رضا(ع)، اعم از کارکنان و نیروهای خادم‌یار سلامت این مؤسسه به منظور ارائه خدمات درمانی افتخاری به زائران کربلا در راهپیمایی اربعین حسینی سال جاری حضور خواهند داشت.  

وی به ارسال محموله دارویی با همکاری مؤسسه خدمات دارویی رضوی و تجهیزات پزشکی از سوی مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی به همراه این خادمان افتخاری اشاره کرد و افزود: اعضای این تیم پزشکی در موکب‌های شهرهای کربلا، سامرا و کاظمین و همچنین مرزهای غرب کشور به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: تیم اعزامی از این مؤسسه در آیین بدرقه یک هزار و ۵۰۰ نفر از خادمان اربعین حسینی که بعدازظهر پنج‌شنبه یازدهم مهر سال جاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در صحن انقلاب اسلامی بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) برگزار شد، حضور داشتند.

سرگلزایی به مشارکت مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: گروهی از مسئولان، پزشکان و پرستاران دارالشفای امام رضا(ع) به مناسبت سیزدهم مهرماه روز نیروی انتظامی با اهدای گل از خدمات نیروهای انتظامی مستقر در ورودی شیرازی حرم مطهر رضوی تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha