جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز ملت عراق گوش به فرمان مرجعیت دینی این کشور قرار دارند، گفت: بیانیه مرجعیت دینی این کشور پس از حوادث و تحرکات به وجود آمده، بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، با اشاره به تلاش دشمن جهت حضور کمرنگ عاشقان حسینی در مراسم پیاده روی اربعین، این تلاش ها را شکست خورده دانست.

وی با بیان این که در سایه الطاف الهی مراسم اربعین حسینی امسال با شکوه تر از هر زمان دیگری برگزار خواهد شد، افزود: تحرکات روزهای اخیر عراق که از سوی جریان های معاند شکل گرفت با هدف اخلال در مراسم اربعین حسینی صورت گرفت.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که ملت عراق باید هوشیار باشند چون دشمن به دنبال توطئه ای جدید در این کشور است، خاطرنشان کرد: مثلت شوم سعودی، آمریکایی و صهیونیستی نمی تواند با طراحی چنین فتنه هایی رابطه برادرانه ایران و عراق را تحت تأثیر قرار دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ملت عراق گوش به فرمان مرجعیت دینی این کشور قرار دارند، بیان داشت: بیانیه مرجعیت دینی این کشور پس از حوادث و تحرکات به وجود آمده، بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی با اهل بیت(ع) ریشه تاریخی دارد و از صدر اسلام تا به امروز ادامه داشته است، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر دشمنان اهل بیت(ع) به بهانه های مختلف تلاش کردند تا کشورهای اسلامی منطقه را با بحران جدی مواجه کنند که با ایستادگی و مقاومت مردم شکست خوردند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز در سایه ایستادگی و مقاومت ملت های منطقه توطئه دشمنان خنثی شده است، افزود: امروز در سایه نورانیت اهل بیت(ع) توطئه دشمن در کشورهای اسلامی منطقه خنثی و عزت و عظمت به مردم این کشورها بازگشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی به نمایش عزت و اقتدار امت اسلامی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: دشمن از این عظمتی که ملت های مسلمان و غیر مسلمان خلق کرده اند به شدت هراسان است و می کوشند تا از این اقتدار و عظمت بکاهند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تفرقه و اختلاف میان مسلمانان مهم ترین هدف دشمنان و بدخواهان اهل بیت(ع) و اسلام ناب است، افزود: شیعه و سنی باید مراقب فتنه های دشمن باشند چون آنها به دنبال تفرقه در کشورهای اسلامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha