پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مبلغ

حوزه/ مبلغ حوزه علمیه خراسان گفت: حضور در راهپیمایی با شکوه و میلیونی اربعین و حضور محبین اهل البیت(ع) از ارمنی و مسیحی تا شیعه همه جلوه هایی از ارادت به ابا عبدالله الحسین(ع) هستند که سال به سال شور و شوق بیش تری پیدا می کند.

حجت الاسلام مهدی رجبی، از مبلغان حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد در حاشیه مراسم بدرقه مبلغان اعزامی به پیاده روی اربعین گفت: طبق روال سال های گذشته و برنامه ریزی های مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان هر ساله جمع پرشوری از مبلغان خواهر و برادر این حوزه پس از شرکت در دوره های توانمند سازی و مصاحبه های مدنظر، به سفر تبلیغی اربعین اعزام می شوند.

وی با بیان این که طلاب مبلغ این حوزه مبارکه در این مسیر سراسر عشق و دلدادگی به ایفای رسالت تبلیغی خود در قالب های مختلف همچون معرفی اماکن برای زائران، طریقه به جا آوردن احکام، تبیین احکام شرعی و پاسخگویی به مسائل اعتقادی می پردازند، تصریح کرد: قرائت نماز جماعت، روضه خوانی و ... از جمله برخی فعالیت مبلغان جهادگر حوزه علمیه خراسان در عرصه فعالیت های تبلیغی قلمداد می شود.

این مبلغ حوزه علمیه خراسان با بیان این که آنچه ما را وادار به این سفر شور انگیز کرده، شور و حالی است که امروز در اقصی نقاط کره زمین بر اثر عشق و ارادت به ساحت ابا عبدالله الحسین(ع) ایجاد شده که غیر قابل وصف است، عنوان کرد: حضور در این راهپیمایی با شکوه و میلیونی مردم و محبین اهل البیت(ع) از ارمنی و مسیحی تا شیعه همه جلوه هایی از ارادت به ابا عبدالله الحسین(ع) هستند که سال به سال شور و شوق بیش تری پیدا می شود و این نشان می دهد آن اهداف کربلا پس از گذشت قرن ها امروز فراموش نشده اند.

انتهای پیام 313/49 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha