پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام حاجی محمدی

حوزه/ حجت الاسلام حاجی محمدی گفت: چه خوب است مسئولین ستاد اربعین حسینی همه ساله کلاس های مکالمه عربی را برای زائران برگزار کنند تا ارتباط قلبی بین ملت ایران و عراق تقویت شود.

حجت الاسلام علی اکبر حاجی محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به حضور میلیونی آحاد ملت ایران و جهان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مراسم اربعین حسینی برای بسیاری از دولت های مستکبر جهان غیر قابل پذیرش است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: بی شک پیاده روی اربعین حسینی یکی از بی نظیرترین حرکت های الهی است که هر انسانی با هر دین و آیینی خود را به این مراسم می رساند و در آن شرکت می کند.

وی با بیان اینکه عشق و ارادت به امام حسین (ع) بیانگر این است که راه حسینی فراموش نشدنی است، افزود: همایش پیاده روی اربعین حسینی، پیاده روی صرف نبوده، بلکه حرکتی ارزشمند در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی در جامعه جهانی است.

حجت الاسلام حاجی محمدی خاطرنشان کرد: هرساله این حرکت جهادی ابعاد گسترده تری در عرصه های سیاسی و عبادی به خود می گیرد و از بُعد سیاسی، نشانه قدرتی است که ایادی آمریکا در منطقه بدانند با چه سد عظیمی روبرو  هستند.

وی اظهار کرد: چه خوب است مسئولین ستاد اربعین حسینی همه ساله کلاس های مکالمه عربی را برای زائران برگزار کنند تا ارتباط قلبی بین ملت ایران و عراق تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha