پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیاده روی اربعین

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان گفت: راهپیمایی عظیم، منسجم و مردمی اربعین، پیام استکبار ستیزی و دشمن شناسی آزادی خواهان جهان را به دنیا مخابره و فریاد خواهد زد و سکوت رسانه های خبری معاند در برابر این حضور گسترده، نشان از شکست و خواری دشمن داشته و دارد.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه حرکت دوستداران اهل بیت(ع) و آزادی خواهان از جای جای جهان به سمت عتبات عالیات و شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی پیام واحد و ویژه ای برای مستکبران عالم و ایادی استکبار دارد، گفت: پیاده روی آزادی خواهان جهان در سال های اخیر، نمایش قدرت اسلام و مسلمین است و در این روزها شاهد انسجام، اتحاد و برادری روز افزون امت اسلام و سایر آزادی خواهان جهان هستیم.  

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی فرصتی مغتنم برای ترویج شعائر مکتب عاشورا در جهان است، افزود: حرکت گروه های مردمی به سمت کربلای معلی نشان دهنده استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و بی عدالتی آزادی خواهان در جهان است.  

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه هدف از پیاده روی اربعین زنده نگه داشتن اهداف مکتب عاشورا است، خاطر نشان کرد: اجتماع اربعین، بزرگترین اجتماع جهان اسلام در راستای نفی جنایات استکبار است.  

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سکوت رسانه های خبری معاند در بازتاب این حرکت عظیم مردمی، گفت: راهپیمایی عظیم، منسجم و مردمی اربعین، پیام استکبار ستیزی و دشمن شناسی آزادی خواهان جهان را به دنیا مخابره و فریاد خواهد زد و سکوت رسانه های خبری معاند در برابر این حضور گسترده، نشان از شکست و خواری دشمن داشته و دارد.  

وی در پایان با اشاره به اینکه حرکت عظیم و خودجوش دوستداران اهل بیت(ع) به سمت عتبات عالیات تبری از اقدامات وهابیت و دشمنان اهل بیت(ع) است، خاطر نشان کرد: همایش اربعین نمایش قدرت اسلام در جهان، پیروزی حق بر باطل و خنثی کننده توطئه ها و اقدامات دشمنان خواهد بود.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha