پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رونمایی از تندیس شهیدان «صیاد شیرازی» و «شوشتری»

حوزه/ آئین رونمایی از تندیس شهیدان «صیاد شیرازی» و «شوشتری» در محل یادمان عملیات مرصاد کرمانشاه، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، آئین رونمایی از تندیس شهیدان «صیادشیرازی» و «شوشتری» پیش از ظهر امروز با حضور فرزند شهید صیاد شیرازی و همسر و فرزند شهید شوشتری، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران، الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش و سردار محمدی رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از مدیران و مردم در محل یادمان«عملیات مرصاد» برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این آیین با توجه به جایگاه و مقام رفیع شهدا، اظهار داشت: شهیدان صیاد و شوشتری اسوه های اخلاق و مجاهدت بودند و با این ویژگی ها، برای آنها شهادت بهترین پاداش بود.

وی با اشاره به نقش آفرینی این شهیدان در عملیات مرصاد افزود: با حضور و نقش شهید صیاد شیرازی بود که جنگ تحمیلی از حالت پدافندی به آفندی تبدیل شد.

محمد ابراهیم الهی تبار ادامه داد: امروز در حالی سرافرازانه در بزرگراه نجف به کربلا قدم میزنیم که روزگاری در این سوی مرز می جنگیدیم.

وی در پایان عنوان کرد: کار بزرگ و فاخر راهیان نور و یادمان های دفاع مقدس نسل های آینده را با افتخار آفرینی مردم شان آشنا می کند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha