جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هزاران یورو کمک مالی مسلمانان برتون به زلزله زدگان در کشمیر

حوزه/ در نشست خیریه که در مسجد رضوی شهر برتون در ایالت میشیگان برگزار شد، بیش از 9 هزار و 700یورو کمک مالی برای زلزله زدگان در کشمیر جمع آوری گردید.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی تلگراف، اعضای مسجد اصلی شهر برتون در ایالت میشیگان آمریکا هزاران دلار کمک مالی برای قربانیان یک زلزله هولناک در کشمیر جمع آوری دره اند.

برای حمایت از قربانیان زلزله ویرانگر ماه گذشته، در مجموع 9،718 یورو در یک شام خیریه از سوی جامعه اسلامی جمع آوری شد.

این رویداد هشتم  اکتبر با حضور بیش از 150 میهمان در مسجد جامع مرکزی رضوی واقع در خیابان اوکسبریج برگزار گردید.

طارق حسین ، 51 ساله ، از برتون، به نمایندگی از مسجد گفت: گردهمایی شام خیریه واقعاً خوب پیش رفت ، بنابراین یک تشکر صمیمانه از  کمیته مساجد و جامعه برتون که برای تنظیم این رویداد همکاری داشتند.

وی گفت: اخیراً به دلیل اتفاقاتی که در کشمیر رخ داده است و بسیاری از خانواده ها را تحت تأثیر قرار داده است ، کارهای خیریه زیادی انجام شده است. تعداد زیادی از مردم در برتون زندگی می کنند که به کشمیر وابستگی دارند و به همین دلیل به طور مؤثر همکاری کرده اند.

حسین خاطرنشان کرد: به لطف مخاطبین ما در جامعه ، رسانه های اجتماعی و اطلاعیه های عمومی استقبال خوبی از این رویداد شد. به غیر از کمک های مالی ، خدماتی نیز اهدا می شد - یک آشپز حرفه ای به مسجد آمد و داوطلبانه غذا پخته و اهدا کرد.

 حسین گفت:  برنامه این است که به کشمیر برویم و از نزدیک ببینیم مردم به چه کمک هایی نیاز دارند.

گفتنی است تعداد قابل توجهی از مسلمانان در آمریکا را اتباع هند و پاکستان تشکیل می دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha