پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ملاسلام عبدالعلی

حوزه/ مدیر موکب محبین الائمه(ع) خانقین عراق از پذیرایی روزانه بیش از ۶ هزار زائر در منذریه خبر داد و گفت: صبحانه، میوه، نهار، شای، ماست، آب معدنی، پنیر و کلوچه از جلمله خدماتی است که این موکب به زائرین امام حسین(ع) ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری حوزه  در مرز خسروی (منذریه عراق)، ملاسلام عبدالعلی، با اشاره به برپایی موکب محبین الائمه در مرز خسروی(منذریه) اظهار داشت: این موکب ار روز سه شنبه ۱۶ مهرماه در مرز خسروی(منذریه) مستقر و تا بازگشت زائرین از زیارت نیز برپا خواهد بود.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۶ هزار در موکب محبین الائمه(ع) پذیرایی می شوند، افزود: صبحانه، میوه، نهار، شای، ماست، آب معدنی، پنیر و کلوچه از جلمله خدماتی است که این موکب به زائرین امام حسین(ع) ارائه می دهد.

مدیر موکب محبین الائمه(ع) خانقین عراق در ادامه تصریح کرد: ترجمه زبان ایرانی به عراقی و رسیدگی به تخلفات رانندگان عراقی از جمله دیگر خدماتی است که در این موکب ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: موکب محبین الائمه(ع) از سال ۲۰۰۱ میلادی در اربیل عراق راه اندازی شد و از سال ۲۰۰۴ در خانقین به ارائه خدمات زائرین می پرداخته است و از امسال نیز به محض باز شدن مرز خسروی(منذریه) در این مکان به صورت دائم مستقر شده است.

عبدالعلی ابراز کرد: خدماتی که در این موکب به زائرین امام حسین(ع) ارائه می شود از سوی مردم عراق به این موکب اهدا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha