پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با آیت‌الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ امروز اقتدار نیروهای مسلح لرزه بر اندام دشمن انداخته است، کار اطلاعاتی اخیر سپاه در دستگیری و رسوایی مزدوران ضدانقلاب و شبکه جاسوسی دشمن قابل‌تقدیر است و از ایشان تشکر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت‌الله نوری همدانی امروز در دیدار مبلغان دهه آخر صفر که از سوی دفتر معظم له اعزام می شوند، اظهار داشتند: اربعین تجلی شکوه و عظمت اسلام ناب و تشیع است و شک نداریم که این حرکت عظیم زمینه‌ساز ظهور خواهد بود.

معظم له یکی دیگر از نقشه‌های دشمن را القای  ناامیدی و ناکارآمدی نظام اسلامی دانستند و بیان کردند: مسئولان باید با عملکرد صحیح، مدیریت درست، ایجاد رفاه، حل مشکل معیشت و ایجاد اشتغال نقشه دشمن را برملا کنند.

ایشان ضمن شاره به برکات و ثمرات بسیار انقلاب اسلامی خاطر نشان ساختند: البته که کمبودهایی وجود دارد و برای رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله است اما خدمات چهل سال گذشته بسیار بیشتر است و قابل‌مقایسه با قبل انقلاب نیست.

معظم له گفتند: امروز شناساندن اسلام حقیقی و پاسخ به شبهات وظیفه اول مبلغان است، مبلغان باید فضاهای مجازی را رصد کنند و شبهاتی را که دشمن در حال بمباران آن است را بشناسند و پاسخ مستدل و دقیق دهند.

این مرجع تقلید با اشاره فعالیت‌های گسترده دشمنان گفتند: دشمنان اسلام و انقلاب با اتاق‌های فکر مجهز وارد عرصه مبارزه با دین و انقلاب شده‌اند و از هر طریق ممکن میخواهند ضربه بزنند.

ایشان در پایان با اشاره به اهمیت امنیت خاطرنشان کردند: امروز اقتدار نیروهای مسلح لرزه بر اندام دشمن انداخته است؛ کار اطلاعاتی اخیر سپاه در دستگیری و رسوایی مزدوران ضدانقلاب و شبکه جاسوسی دشمن قابل‌تقدیر است و از ایشان تشکر می‌کنیم.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha