پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حال و هوای آشپزخانه حرم مطهر علوی برای پذیرایی از زائران اربعین

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰ هزار موکب دار در خوزستان، از خدمت‌رسانی مواکب تا ۳۰ صفر در پایانه‌های مرزی خوزستان خبرداد.

حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰ هزار موکب دار برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی، اظهارداشت: ۷۰۰ موکب در مرزهای شلمچه و چذابه تا اربعین حسینی در خدمت زوار طریق الحسین(ع) بودند.

وی با اشاره به تعبیه نقاط اسکان در راه بازگشت زائران اربعین، گفت: کلیه حسینیه‌ها، مساجد و اردوگاه‌های سپاه در مسیر بازگشت زائران مشخص شده و آدرس و مختصات آن را در پایانه‌ها، سایت عتبات و راه‌آهن اطلاع‌رسانی کردیم که زائران حتماً قبل از سفر به مقاصد خود، در این اماکن استراحت کنند.

حجت‌الاسلام موسوی، در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۷۰ درصد زائران خارج شده از مرزهای خوزستان، به کشور بازگشته‌اند، اظهارداشت: وضعیت تردد زائران اربعین حسینی در رفت‌وبرگشت تقریباً مساوی بوده و از بامداد امشب سیر بازگشت زائران چندین برابر شده، به‌طوری‌که تابه‌حال ۷۰ درصد از زائران خارج شده از مرزهای خوزستان، به کشور برگشته‌اند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات خوزستان، با اشاره به آخرین تاریخ خدمت‌رسانی مواکب اربعینی در پایانه‌های مرزی خوزستان، گفت: مواکب اربعینی در مرز چذابه تا ۲۵ صفر و در مرز شلمچه نیز تا ۳۰ صفر به خدمت‌رسانی‌های خود ادامه خواهند داد.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه موکب داران در سراسر خوزستان آماده پذیرایی از زوار هستند، زائرین عزیز می‌توانند در هر نقطه از استان که اماکن استراحت برای آن‌ها تعیین شده، استراحت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha