پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هزاران وعده غذایی توسط داوطلبان مسلمان کلیولند به نیازمندان داده شد

حوزه/ در راستای کمپین ملی «غذادهی به گرسنگان» در آمریکا، داوطلبان مسلمان در شهر کلیولند در اوهایو، گردهم جمع شدند تا به بی خانمان ها کمک رسانی کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از news5cleveland، روز شنبه ده ها داوطلب مسلمان از سرتاسر منطقه کلیولند در ایالت اوهایوی آمریکا گردهم جمع شدند تا هزاران وعده غذایی سالم را میان بی خانمان ها تقسیم کنند. این حرکتی بخشی از کمپین ملی «غذادهی به گرسنگان» در سرتاسر ایالات متحده بود.

این کمپین در هفده شهر مختلف آمریکا برپا بوده و برای دومین سال در کلیولند نیز برگزار می شد.

 جنبش «غذادهی به گرسنگان»، پنج سال پیش توسط بنیاد «پروژه های پرهیزگاران» راه اندازی شد که یک حرکت عام المنفعه است که مردم به طور سرتاسری در آن شرکت می کنند. در کمپین کلیولند نزدیک به صدها داوطلب در مرکز اسلامی جمع شدندتا 2 هزار وعده غذای بسته بندی شده را آماده سازی به چندین پناهگاه بی خانمان محلی تحویل دهند. این کمپین را گروهی از مسلمانان محلی به راه انداختند که معتقدند این ماموریت با آموزه های دینی آنان همراه است. مسلمانان همچنین یادداشت ها و طراحی های محبت آمیزی را همراه با وعده های غذایی به مردم دادند.

یمامه رشیدیکی از برگزارکنندگان رویداد کلیولند می گوید: در قرآن مجید، کتاب آسانی ما آمده است که هرگز نباید تبعیض قائل شوید. مهم نیست که از چه دین و مذهب، نژاد و قومیتی باشیم. مهم نیست که اهل کجا باشد، یک باید به دوست و همسایه مسلمان کمک کرد و این وظیفه شرعی  هر مسلمانی است.

 وی افزود: جامعه مسلمانان کلیولند بسیار قوی است. ما همه می خواهیم که به یکدیگر کمک کنیم و حتی کمک هایی را از کالیفرنیا، میشیگان، نیویورک و تگزاس نیز دریافت می کردیم. و دوستان و خانواده ها از داخل و خارج از کشور برای ما کمک ارسال می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha