دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجید شرفی نیا

حوزه/ معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم از برگزاری دوره‌های توانمندسازی مربیان طرح صالحین در پاییز سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام مجید شرفی‌نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، در همین خصوص اظهار داشت: دوره های ویژه خواهران که شامل استادیاران و نیز مربیان شجره طیبه صالحین می شود، در آبان ماه سال جاری و دوره های ویژه برادران نیز در آذرماه همین امسال در قم برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات بسیار مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اهمیت دادن به آموزش و تربیت بسیجیان در قالب حلقه های صالحین و توسعه و تقویت این جریان گفت: برگزاری این دوره ها در همین راستا صورت می گیرد و انشاالله زمینه ارتقای سطح کیفی و کمی حلقات صالحین بسیج استان قم بدین وسیله به خوبی فراهم خواهد شد.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم همچنین بیان داشت: با توجه به مفاد بسیار مهم بیانیه گام دوم انقلاب و انتظارات رهبر معظم انقلاب در این باره از بسیج و بسیجیان، یکی از برنامه های مهم و راهبردی ما، تربیت جوان و نوجوان تراز انقلاب اسلامی و با روحیه بالای بسیجی و جهادی است که در این خصوص در سطح اقشار مختلف بسیج و نیز حوزه ها و پایگاه های بسیج، برنامه های متنوعی در دستور کار داریم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha