جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان

حوزه/ خانم حسینی واعظ صبح امروز با هدف آشنایی دانش آموزان با محیط حوزه، با اساتید و دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرا شهرستان گرگان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم حسینی واعظ صبح امروز با اساتید و دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرا دیدار  و گفت و گو کرد.

خانم عباسی مدیر این دبیرستان گفت: در راستای نهادینه کردن بیانیه گام دوم، این مدرسه فعالیت های مختلفی را در قالب گفتمان های دینی، نشست های علمی، مباحثه گروهی دانش آموزان و ... با در نظر گرفتن موضوعات مختلف بیانیه برگزار خواهد شد.

وی تعداد دانش آموزان این مدرسه را 107 نفر اعلام کرد و ادامه داد: در طرح تفکر خلاق با موضوع "اثرات نماز" دانش آموزان در قالب 13 گروه 8 نفره به بحث و گفت و گو می پردازند.

مدیر دبیرستان صدرا با بیان این مطلب که مدارس صدرا پیش نیاز حوزه است تا دانش آموزان در طول این مدت با دروس معارفی اشنا شوند، اضافه کرد: در مجموعه این برنامه ها در صدد هستیم تا با هدف آشنایی دانش آموزان با حوزه و محیط علمی آن، در برنامه ها از حضور اساتید و مسئولین حوزه بهره ببریم و نیز از طریق بازدیدهای حضوری با محیط مدارس علمیه آشنا شوند.

گفتنی است در پایان این نشست علمی، دانش آموزان با مراجعه به مدیر استان که سابقه تدریس در این مدرسه را داشتند، از نزدیک گفت و گو کردند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha