جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرلشکر سلامی

حوزه/ فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد، گفت: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) علاوه بر مقابله با تهدیدات، برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه ملی پاتاوه-دهدشت گفت: کشور در شرایط سرنوشت‌سازی قرار دارد. در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری می‌باشد.

فرمانده کل سپاه هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را  بازدید از پروژه‌های زیرساختی تعریف شده عنوان و تصریح کرد:امروز از پروژه پاتاوه به دهدشت،   خط انتقال آب چرام، لنده و سوق و همچنین محور گچساران به چرام، سد تنگ سرخ و بسیاری پروژه‌های دیگر بازدید می‌کنیم.

وی در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت افزود: علی‌رغم سختی کار، محور پاتاوه-دهدشت تا اواسط تابستان ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد، میزان پیشرفت کار این پروژه ۸۳ درصد است.

سرلشکر سلامی به افتتاح ۱۱۲۵ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

فرمانده کل سپاه گفت: در صورت تایید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.

وی از تجهیز کلینیک درمانی سپاه یاسوج خبر داد و عنوان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مقابله با تهدیدات، برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم و نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد؛ جاده پاتاوه-دهدشت ۱۳۶ کیلومتر طول دارد که با افتتاح و بهره برداری از این پروژه شاهد کاهش ۲۰۰ کیلومتری مسیر مرکز کشور به بنادر جنوبی هستیم و بیش از ۱۰۰ روستا در مسیر این پروژه نیز از نعمت راه ارتباطی مناسب و آسفالته برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha