شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب تصریح کرد: باید عوامل داخلی شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» که با نفوذ به برخی نقاط حساس تصمیم گیری تهیه خوراک تهمت و دروغ علیه نظام اسلامی و تشویش اذهان عمومی را عهده دار بودند، به مردم معرفی شوند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، با اشاره به سوره نساء آیه 141 که می فرماید: « ...وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا.» و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّط باز نخواهد کرد، گفت: دشمنان در 40 سال گذشته برای شکست انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده که با حضور مردم در صحنه و تبعیت محض از امامین انقلاب یکی پس از دیگری خنثی که ادامه کار وطن فروشی سرشبکه کانال ضدانقلاب و برانداز «آمدنیوز» به همت پاسداران گمنام امام زمان(عج)، تعطیل گردید. 

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: «آمدنیوز» با انتشار اخبار کذب و توهین و افتراء به بزرگان حوزه، مسئولین نظام اسلامی؛ سیاه نمایی از آینده کشور و وادار نمودن افراد ناآگاه به اغتشاش؛ بزرگترین خیانت را به انقلاب و مردم ایران اسلامی داشت.

وی تاکید کرد: مسلم است همکاری عده ای خود فروخته در داخل با کانال ضد انقلابی «آمدنیوز» موجبات لجن پراکنی بیشتر او را فراهم می کرد و با دادن گرا به او در صدد پیاده نمودن اهداف پلید خود بودند.  

حجت الاسلام کرمی نیا در ادامه با بیان اینکه باید در خصوص مباحث و معضلات اجتماعی و سیاسی پیش آمده در جامعه، باید به فراخور نیاز اطلاع رسانی کرد، افزود: در صورتی که شفاف و روشن اخبار قبل از مطرح شدن در شبکه های ضد انقلاب همچون «آمدنیوز» به مردم اطلاع رسانی شود، راه شیطنت را بر دشمنان خود فروخته خواهیم بست.

وی تصریح کرد: مدیریت رها شده و عدم کنترل فضای مجازی، موجبات حضور سوء استفاده کنندگان و ترویج بی دینی و تخریب ارزشهای نظام اسلامی را به وجود آورد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب تصریح کرد: باید عوامل داخلی شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» که با نفوذ به برخی نقاط حساس تصمیم گیری تهیه خوراک تهمت و دروغ علیه نظام اسلامی و تشویش اذهان عمومی را عهده دار بودند، به مردم معرفی شوند.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به زحمات و اقدام پیچیده اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در دستگیری ادمین اصلی «آمدنیوز»، گفت: سپاه پاسداران با این اقدام شجاعانه اشراف اطلاعاتی نظام اسلامی را به دنیا ثابت کرد.

وی تصریح کرد: ملت انقلابی از مسئولان قضایی می خواهد در اسرع وقت با عدالت اسلامی، تکلیف خائنان به آرمان امام(ره) و شهدا، وطن فروشان ضد انقلاب داخلی مرتبط با کانال «آمدنیوز» را روشن نمایند.

حجت الاسلام کرمی نیا در پایان گفت: حضور بیشتر نخبگان حوزوی و جوانان انقلابی در عرصه رسانه و فضای مجازی موجب به حاشیه رفتن چهره های ضد انقلاب و روشن شدن ماهیت آنها در نزد مردم و نسل جوان خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha