شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمن همه توان خود را به کار گرفت تا ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کند، افزود: اما این ملت با ایستادگی و مقاومت خود، توطئه های دشمنان را خنثی و موجب عقب نشینی نظام سلطه از مواضع زیاده خواهانه خود شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی، آن را نماد عزت و اقتدار امت اسلامی دانست.

وی با بیان این که عاشقان حسینی با خلق چنین اجتماع عظیمی بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی و بار دیگر حماسه ساز شدند، افزود: امت اسلامی با خلق این حماسه عظیم بار دیگر عزت حسینی را به رخ جهانیان کشیدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) همواره به دنبال تضعیف اسلام ناب بوده و هستند، خاطرنشان کرد: اما اجتماع اربعین حسینی امسال بار دیگر عظمت اسلام ناب را به دنیا نشان داد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به مردم را یکی از مهم ترین وظایف مسؤولان در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: خدمت صادقانه و بی منت به مردم باید همواره جزء دغدغه های مسؤولان در نظام اسلامی باشد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که یک مسؤول در نظام اسلامی نباید هیچ دغدغه ای جز خدمت به مردم داشته باشد، افزود: مدیران تا زمانی در مسند قدرت هستند باید در جهت خدمت به مردم و کاهش مشکلات جامعه گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران، ساده زیستی، مردم داری و پرهیز از اشرافی گری را مهم ترین ویژگی مدیران در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان برای خدمت صادقانه نباید از مردم فاصله داشته باشند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به فشارها و تحریم های دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: این فشارها و تهدید های سال های اخیر با ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمن همه توان خود را به کار گرفت تا ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کند، افزود: اما این ملت با ایستادگی و مقاومت خود، توطئه های دشمنان را خنثی و موجب عقب نشینی نظام سلطه از مواضع زیاده خواهانه خود شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha