پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ راهپیمایی زائران اربعین حسینی در مسیر عشق

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان از شرکت بیش از ۳۰۰ طلبه و مبلغ خواهر حوزه علمیه این استان در راهپیمایی امسال اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سمیه عزیزی، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه امسال مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوهدشت، به دلیل عبور زائران به مسیر عتبات عالیات محل اسکان بانوان زائر بوده است، افزود: در این محل طلاب و مبلغان خواهر این مدرسه به زائران خدمات مختلف فرهنگی و رفاهی را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه امسال حضور پرشور و شعور خواهران طلبه و مبلغ در کنار سایر آزادگان جهان در راهپیمایی اربعین حسینی چشمگیر بود، افزود: امسال ۳۱۳ خواهر طلبه و مبلغ به زائران در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی به عتبات عالیات خدمات دینی فرهنگی ارائه دادند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان بیان داشت: از این تعداد ۲۱۰ نفر زائر، ۵۵ نفر مبلغ داخل و خارج کشور و همچنین ۴۸ نفر نیز در موکب ها عنوان خادم حضور داشتند.

عزیزی در پایان با اشاره به اینکه حضور خواهران طلبه و مبلغ نقش مهمی در بصیرت افزایی بانوان زائر در مراسم جهانی اربعین حسینی داشت، خاطر نشان کرد: خواهران مبلغ و طلبه علاوه بر بیان مسائل شرعی برای بانوان پاسخگوی سوالات و شبهات بانوان در زمینه های گوناگون نیز بودند.

انتهای پیام/
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha