پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوه/امام‌جمعه سلفچگان بابیان این‌که همواره باید پاسدار انقلاب اسلامی ایران باشیم، گفت: نفاق بزرگ‌ترین تهدید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کتابچی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سلفچگان بابیان این‌که تقوا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دین برای سعادت بشریت است، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) همراه با برنامه‌ای جامع و جهانی از طرف خداوند به سمت انسان‌ها فرستاده شد تا مردم را از سرگردانی و گمراهی نجات دهد و خوشبختی حقیقی دنیا و آخرت را به آن‌ها عطا کند.

وی ادامه داد: مردم در برخورد با پیامبر سه دسته شدند گروهی برنامه‌های ‌ایشان را بدون هیچ کم و کاستی پذیرفتند و به کمال انسانی رسیدند و گروهی دیگر هر آنچه در راستای خواسته‌هایشان بود پذیرفتند و بقیه را رها کردند و عده‌ای هم در مقابل این دستورات ایستادند.

حجت‌الاسلام کتابچی تأکید کرد: امروز این برنامه‌ها و دستورات پیامبر به‌عنوان دین اسلام در اختیارمان قرار دارد و نیاز ما به این دستورات دین بیشتر از زمان صدر اسلام است چراکه دشمنان خدا و قرآن و اسلام از طریق رسانه‌های مختلف به دنبال تحریف دین و انتقال مطالب خود به دیگران هستند و اگر بتوانند اجازه آشنایی مردم با دین اسلام را نمی‌دهند و از طرف دیگر با توجه به اینکه رهنمودهای پیامبر هم هیچ زمانی کهنه نمی‌شود و تمامی سخن‌هایشان برای امروز ما هم هست نیاز به توجه به آن‌ها داریم.

وی دوران صدر اسلام و زمان امامان را یادآور شد و گفت: بزرگ‌ترین خطر برای اسلام نفاق و دورویی و انسان‌های منافق هستند به‌طوری‌که بزرگ‌ترین خیانت در حق اسلام را منافقینی کردند که به اسم پیامبر و قرآن مسلمانان را گروه‌گروه کردند و اجازه ندادند مردم با ولایت آشنا شوند همین نفاق کمر امام مجتبی (ع) را هم شکست.

امام‌جمعه سلفچگان بیان داشت: سرداران ایشان در جنگ با معاویه دینشان را به پول فروختند و دست از یاری امام مجتبی (ع) برداشتند و خیانت کردند.

وی بابیان این‌که نفاق بزرگ‌ترین تهدید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان داشت: اینکه تعدادی به اسم طرفداری از مردم و وعده حل مشکلات آرای مردم را جلب کنند و یا با ظاهرسازی اعتماد مسئولین را به دست بیاورند و بعدازآن خیانت کنند چه تفاوتی بین این افراد و منافقین وجود دارد.

حجت‌الاسلام کتابچی خواستار معرفی خائنین به مردم شد و تصریح کرد: ضمن تشکر از ریاست محترم قوه قضائیه در برخورد شفاف با مفسدان اقتصادی درخواست شفافیت و معرفی خائنین سیاسی و امنیتی راداریم، چون یقیناً دستگیری سر شبکه آمد نیوز که یک شاهکار اطلاعاتی سپاه بود دست بسیاری از خائنین را رو خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha