جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که متأسفانه امروز جامعه اسلامی از سیره نبوی فاصله گرفته است، افزود: عمل به سیره آن حضرت بهترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان علیه اسلام و اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، پیامبر گرامی اسلام را تجلی همه خوبی ها در جهان بشریت معرفی کرد و گفت: پیامبر اسلام با تلاش های تبلیغی خود، جهان بشریت را از ضلالت و گمراهی نجات داد.

وی با بیان این که اگر تلاش های چندین ساله نبی مکرم اسلام نبود بشریت همچنان در گمراهی و تاریکی می ماند، افزود: پیامبر گرامی اسلام 23 سال تلاش و مجاهدت کرد تا پیام وحی را به امت خود ابلاغ و بشریت را به سوی سعادت و تعالی هدایت کند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام پیام آور صلح، آرامش، برابری، برادری و همه خوبی ها برای امت خود بودند، بیان داشت: اگر امت اسلامی همان گونه که پیامبر گرامی اسلام تأکید کردند گام بر می داشتند امروز وضعیت دنیای اسلام این گونه نبود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه پس از رحلت نبی مکرم اسلام، بخشی از امت اسلامی مسیر دیگری را در پیش گرفتند، افزود: از همان موقع مشکلات و بحران ها در جامعه اسلامی آغاز شد.

مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که تنها راه برون رفت جامعه اسلامی از مشکلات و بحران های فعلی حرکت در مسیر سیره نبوی است، بیان داشت: وحدت و همبستگی امت اسلامی یکی از مهم ترین و شاخص ترین مباحثی بود که پیامبر گرامی اسلام همواره بر آن تأکید داشتند.

حجت الاسلام حیدری، تفرقه و اختلاف را سم مهلکی برای امت اسلامی دانست و گفت: تفرقه در جامعه اسلامی تنها به سود دشمنان و بدخواهان اسلام و اهل بیت(ع) است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که متأسفانه امروز جامعه اسلامی از سیره نبوی فاصله گرفته است، افزود: عمل به سیره آن حضرت بهترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان علیه اسلام و اهل بیت(ع) است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امروز امت اسلامی از زخم های بسیاری رنج می برند که نتیجه اختلاف و تفرقه میان امت پیامبر است، بیان داشت: تفرقه در جامعه اسلامی تنها موجب نفوذ و سلطه دشمنان در کشورهای اسلامی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha