پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 869389
۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
خادم امام رضا (ع)

حوزه/ مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی مراحل و روند خادم شدن در حرم مطهر امام رضا (ع) را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، محمد توکلی مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی در رادیو اربعین گفت: لحظه به لحظه حضور در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برای زائران و خدمه مجموعه آستان قدس توام با کرامت است و قطعا تمام اموری که در حرم مطهر انجام می شود با عنایت حضرت صورت می گیرد.

وی با اشاره به کرامتی عجیب در حرم امام رضا (ع) بیان داشت: روزی خانم زائری که از تهیه جهیزیه دخترش عاجز شده بود به دفتر خدمه مراجعه و درخواست کمک کرد، بنده به این خانم گفتم که از خود حضرت بخواهند، ما هنوز در حال گفتگو بودیم که آقایی وارد دفتر شدند و حواله ای را از طرف دوست خود به ما دادند و گفتند اگر فرد نیازمندی در حرم بود این حواله را به او هدیه کنید.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی همچنین درخصوص مراحل و روند خادم امام رضا (ع) شدن گفت: متقاضیان خدمت در حرم مطهر رضوی به دو دسته ساکنین و غیرساکنین مشهد مقدس تقسیم می شوند. ساکنان مشهد می توانند به بست شیخ طوسی مراجعه کنند و با ارائه مدارک خود و در صورت واجد شرایط بودن خادم حضرت شوند و غیرساکنین نیز با مراجعه به سایت آستان قدس و ثبت نام در بخش خادم یاران در مجموعه حرم رضوی خدمت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حميده سلطاني IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 0
    سلام خيلي دوس دارم خادم حرم امام رضا باشم حتي يك روز
  • بهروز IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 0
    آرزودارم قبل از مردن خادم حرم آقا امام رضا(ع) باشم به امید آن روز التماس دعا