شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسینی اوقاف بوشهر

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، اجرای برنامه پیوند آسمانی را از برنامه های این اداره اعلام کرد و گفت: این برنامه به منظور حمایت از مزدوجین و با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و تعیین مهریه سبک برگزار شده است و طی آن توانستیم خدماتی را به ۱۰۰ زوج ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی T امروز در نشست خبری اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه مجموعه ای است که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به تشریح فعالیت و برنامه های این اداره پرداخت و گفت: برگزاری طرح آرامش بهاری در اواخر سال یکی از برنامه های اوقاف است که این طرح سال گذشته در ۷۰ بقعه متبرکه از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه امسال برگزار شد.

وی برگزاری برنامه نشاط معنوی را از دیگر برنامه های این اداره اعلام کرد و افزود: این طرح در راستای پر کردن اوقاف فراغت دانش اموزان در ایام تابستان است که با اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری در ۵۰ بقعه متبرکه این کار صورت گرفت.

حجت الاسلام حسینی، برگزاری طرح های دهه کرامت، جشن نهای علوی و اکمال دین نبوی، برنامه ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های اوقاف در طول سال برشمرد و اظهار کرد: این برنامه در ۷۰ بقعه متبرکه استان با حضور مبلغان برگزار شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برگزاری برنامه پیوند آسمانی توسط اداره اوقاف را از دیگر برنامه های این اداره عنوان کرد و گفت: این برنامه به منظور حمایت از مزدوجین و با هدف ترویج سبک زندیگ اسلامی و تعیین مهریه سبک برگزار شده است و طی آن به ۱۰۰ زوج توانستیم خدماتی را ارائه دهیم.

وی برگزاری برنامه های بصیرت عاشورایی همچون «احلی من العسل»، «لبیک یا حسین»، «لبیک یا زینب»، همایش شیرخوارگان حسینی در ماه های محرم و صفر، سوگواره یاس نبوی، برپایی موکب در شلمچه در ایام اربعین به مدت ۲۰ روز به همراه اسکان و پذیرایی از زائران اباعبدالله(ع)، برنامه دست های مهربانی و کمک به فقرا، مهر تحصیل و حمایت از داش آموزان مستمند و بی بضاعت و تهیه لوازم التحریر از دیگر برنامه های اوقاف در استان بوشهر عنوان کرد.

حجت الاسلام حسینی همچنین از اعزام زیارت اولی ها به مشهد مقدس خبر داد و گفت: سال گذشته تعداد ۱۸۰ نفر زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شدند و هیچ هزینه ای از آنان دریافت نشد؛ همچنین طرح اعزام زائران زیارت اولی ها به حرم حسینی و عتبات عالیات هم از برنامه های اوقاف می باشد.

انتهای پیام

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha