جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعود بن ناصر آل ثانی

حوزه/ سعود بن ناصر آل ثانی تاکید کرد که برخی کشورهای عربی و خارجی با دستان پشت پرده خود به دنبال ریختن بنزین بر آتش نا امنی های عراق و سوء استفاده از خواسته های مشروع مردم هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه به نقل از پایگاه براثا،‌ سعود بن ناصر آل ثانی سفیر قطر در اردن تاکید کرد که برخی کشورهای عربی و خارجی با دستان پشت پرده خود به دنبال ریختن بنزین بر آتش نا امنی های عراق و سوء استفاده از خواسته های مشروع مردم عراق هستند.

وی افزود:‌ ما اطلاعاتی در دست داریم که نشان می دهد امارات و عربستان در پوشش مرکز جهانی مبارزه با افراط گرایی دفتری را در عمان پایتخت اردن تاسیس کرده اند تا از طریق آن بر تحولات عراق و سوریه و لبنان اشراف داشته و آن را مدیریت کنند.

سفیر قطر ادامه داد: این دفتر که در خیابان امیر هاشم بن حسین واقع شده دو سال پیش تاسیس شد و افسران اطلاعاتی اماراتی و عربستانی آن را مدیریت می کنند و فعالیت آنها در زمینه تاثیر بر افکار عمومی عراق و سوریه و لبنان و بازی با شبکه های اجتماعی در این کشورها است.

آل ثانی همچنین خاطرنشان کرد: این دفتر در سال گذشته توانست بر موج مطالبات مردمی و مشروع عراق سوار شود و با سوء‌استفاده از آن بنزین بر آتش نا امنی این مشور عربی بریزد.

وی با اشاره به اقدام دولت عراق به قطع اینترینت در اعتراض های گذشته در تمام نقاط عراق تاکید کرد: این بار مدیران دفتر تاسیس شده در امارات به گونه ای برنامه ریزی و هماهنگی کرده اند که در صورت قطع اینترنت در عراق از تکنولوژی دریافت شده از شرکت های صهیونیستی برای ارتباط اینترنتی از طریق ماهواره استفاده کنند و آن را در اختیار مردم عراق قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha