جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد نیمه ساز در آلمان مورد هتک حرمت قرار گرفت

حوزه/ یک مسجد در حال ساخت در شولم آلمان مورد هتک حرمت مهاجمین ناشناس قرار گرفت و سر خوک در محل انداخته شد. مقامات دولتی، همسایگان و مسلمانان این حمله را محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از آناتولی، محل ساخت و ساز یک مسجد در شهر شولم آلمان مورد هتک حرمت قرار گرفت و مهاجمین ناشناس یک سر  خوک در این محل گذاشتند، اقدامی شایع که در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله آلمان برای هتک حرمت مساجد و مقدسات مسلمانان از سوی اسلام ستیزان انجام می گیرد تا احساسات جامعه اسلامی را جریحه دار کنند.

  کارگران این مسجد نیم ساخته با مقامات دولتی تماس گرفتند و پلیس محلی را در جریان این اتفاق قرار دادند. مقامات دولتی این حمله ضد اسلامی را محکوم و تاکید کردند: این مسجد کمک های ارزشمندی به شهر «شولم» کرده و بر غنای آن افزوده است.

مقامات محلی، همسایگان و مسلمانانی که در شولم زندگی می کنند نیز از این اقدام به شدت متاثر شدند. این مسجد تحت نظارت اتحادیه امور مذهبی ترکی-اسلامی در حال ساخت است. پلیس شولم تحقیقات درباره  حمله به این مسجد را آغاز کرده است.

گفتنی است مساجد در آلمان به طور مکرر هدف حملاتی از جمله ایجاد انفجار با کوکتل مولوتف تا انداختن سر خوک ها قرار می گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha