جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هتک حرمت قرآن مجید و اهانت به ساحت یک مسجد در کالیفرنیا

حوزه/طبق اخبار رسیده، فرد ناشناسی در عملی اهانت آمیز قرآن سوزی کرده و یک قرآن نیمه سوخته را همراه با گوشت خوک خارج از مرکز اسلامی ساکرامنتو گذاشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از kcra، مرکز اسلامی ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیای آمریکا از هتک حرمت قرآن مجید و اهانت به ساحت مسجد خبر داد.
طبق اخبار رسیده، در جدیدترین حادثه اسلام‌هراسی در ایالت کالیفرنیا، یک فرد ناشناس در عملی اهانت آمیز اقدام به قرآن سوزی کرده و یک قرآن نیمه سوخته را همراه با گوشت خوک به حصار موقت خارج از مرکز اسلامی «مسجد النور» در شهر ساکرامنتو قرار داده است.
در ساعت 2:30 یک شهروند متوجه این صحنه شده و معاون کلانتر را مطلع ساخته است. هم اکنون پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است، اما هنوز هیچ مظنونی در این زمینه بازداشت نشده است.
بسیم الکارا مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی آمریکایی در ساکرامنتو، از پلیس منطقه‌ای خواست این جرم را جدی تلقی کرده و گفت: اقدام قاطع مقامات پلیس منجر به بازدارندگی از چنین اقداماتی شده و به عاملان این هتک حرمت نشان خواهد داد که نمی‌توانند دیدگاه‌های فریبکارانه و متعصبانه خود را برای ایجاد ارعاب و تشویش اذهان عمومی به کار بگیرند.
مسجد النور بزرگترین مرکز اسلامی و مسجد در محدوده شهری ساکرامنتو می‌باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha