چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موسوی انور امام جمعه سپیدان

حوزه/ امام جمعه سپیدان با بیان اینکه حضور در راهیپایی ۱۳ آبان ماه امسال باید پرشور تر و با شکوه تر از سال های گذشته باشد، گفت: مشت های گره کرده هر ساله مردم برای دشمن یاس و ناامیدی ایجاد می کند.

حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، ۱۳ آبان را برای مردم ایران نماد استکبار ستیزی دانست و اظهار داشت: این نماد در بین افراد جامعه ماندگار شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: اکنون نیز مانند سال ۵۸ سفارتخانه‌های آمریکا، اسرائیل و سایر کشورها غربی در هر کدام از کشورهای اسلامی که هستند اکنون هم لانه جاسوسی و مرکز فساد و اغتشاشات اند

امام جمعه سپیدان تصریح کرد: کاری که در سال ۵۸ صورت گرفت کار بجایی بود و مورد تایید رهبر کبیر انقلاب قرار گرفت و پس از آن مقام معظم رهبری نیز بر آن صحه گذاشتند و مردم هم با حضور خود تایید کرده و می‌کنند و امسال هم ان شاء الله از سال‌های گذشته حضور مردم با بصیرت و ولایی پرشورتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه حضور در راهیپایی ۱۳ آبان ماه امسال باید پرشور تر و با شکوه تر از سال های گذشته باشد، عنوان کرد: مشت های گره کرده هر ساله مردم برای دشمن یاس و ناامیدی ایجاد می کند از این رو حضور در راهپیمایی واجب سیاسی و دینی است.

حجت الاسلام موسوی انور خاطرنشان کرد: پس از حرکت و اقدام سال ۵۸ بساط غربی ها را جمع کرده ایم و با حضور خود آن را تایید کردیم و این پیام را داشت که اگر دیگری هم بخواهد حرکتی علیه ایران داشته باشد ملت همان اقدام انقلابی را انجام می‌دهند.

وی در پایان ابراز کرد: شورای فرهنگ عمومی جایگاهی حقوقی دارد که تعریف شده و زیر نظر شورای انقلاب فرهنگی است، از چهره های اثر گذار فرهنگی و محققین و کسانی که دغدغه اصلاح فرهنگ عمومی دارند نیز دعوت می‌کنیم تا در این حوزه ما را  یاری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha